Σήμερα η βιομηχανία φιλοξενίας στην Ευρώπη είναι κατακερματισμένη – με πληθώρα διαφορετικών ενεργών παικτών - και λειτουργεί σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό, παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.
Σε αυτό το γεμάτο ζωντάνια και πολύπλοκο περιβάλλον, οι παραδοσιακοί παίκτες, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία και οι ξενοδοχειακές αλυσίδες -που αποτελούν το 70% της Ευρωπαϊκής Αγοράς- δεν διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές για να διαχειριστούν χρήσιμες εξωτερικές πηγές δεδομένων, διαθέτουν κατακερματισμένα δεδομένα από τα εσωτερικά τους συστήματα και αφενός δεν μπορούν να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό από τα ΟΤΑs και τα ανεπίσημα σημεία φιλοξενίας και αφετέρου δεν μπορούν να αυξήσουν την πληρότητα τους ειδικά με απευθείας κρατήσεις που αποφέρουν μεγαλύτερη κερδοφορία.
Σε αυτό το πλαίσιο, αν λάβουμε υπόψιν το χαμηλό οριακό κόστος της βιομηχανίας φιλοξενίας, είναι προφανές ότι κάθε επιπλέον κράτηση, ακόμα και σε σχετικά χαμηλή τιμή και ειδικά αν είναι άμεση κράτηση, θα μπορούσε να αυξήσει τα καθαρά έσοδα ενός ξενοδοχείου.